29 Januari

Tjena Tjena! Det var ett tag sen nu så jag kände mig tvungen att skriva ett inlägg och meddela att jag lever! Jahopp, vad fan händer i mitt liv just nu då? Skolan har startat igen efter ett skönt jullov och även min träning har jag tagit tag i. Känns jävligt skönt faktiskt. Annars umgås jag med lite fina vänner och försöker bara njuta av livet så gott det går.
Vad mer händer? Juste, ska tatuera mig på fredag. Eller jag ska fylla i mina svalor och sen lägg till lite på dom så de blir ännu snyggare. I helgen blir det antingen 19-års fest eller har inte riktigt bestämt mig. Skulle egentligen vara skönt att bara vara hemma och äta god mat och lite godis framför en film. Men vi får se hur allting blir! Aja, nu har jag inte så mycket mer att skiva om. Ska försöka få i mig något och sen drar jag mig till gymmet för 40 min intervaller på löpbandet och efteråt ett peak pass. Men ni får ha det bäst, så hörs vi när vi hörs!
Puss och kram
 
Var rätt så brun i somras.. Depprimerande.se
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback