29/9

Tjena tjena. Läget med er ? Med mig är det bra förutom att jag har ångest för skolan imorgon men vem har inte det? Igår blev det jobb 7-14 i Linköping. En stad jag inte tidigare jobbat i. För er som inte vet så jobbar jag extra inom karamellkungen och då åker man runt till olika städer till deras butiker. Har tidigare varit i Söderköping, Katrineholm, Eskilstuna, Jönköping, Vingåker och några till! Men aldrig i Linköping och jobbat så det var nervöst! Speciellt när man åker själv och ska hitta dit och allting men det gick bra till slut efter jag gått vilse några gånger osv. När jag kom hem så somnade jag två timmar. Åkte och köpte mat och godis till mig själv och kollade på film. Vid 11 hämtade jag mamma och några inne i stan och när jag kom hem så slocknade jag. Seg lördag men ändå ganska skön. Idag blir det lite plugg och städning. Hoppas ni får har roligare söndag än mig! Ha det bäst, hejsvejs!
Bild från förra årets halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback