Inte helt bra

Vet inte vad det är med mig, det går skit i skolan och träningen ska vi inte tala om. Jag brukar inte vara den som är ledsen och sur (?). Jag brukar hålla mig till leendet men ibland går det inte ens för den bäste. Har en anledning till att det inte är på topp just nu men blir så ledsen när sånt drabbar allt annat i livet. DOCK kan jag se lite positiva saker i livet och det är främst ett få tal personer i min närhet som stötar mig och hjälper mig. Caroline är en person av dessa. Det som jag och Carro går igenom är väldigt jobbigt, och jag tror ingen riktigt kan förstå situationen utan att själv ha befunnit sig i det. Vill ibland försvinna för jag inte orkar mer men då tänker jag på dessa få personerna som ger mig hopp och glädje i livet. Allting kommer att ordna sig. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback