Utgång igår!

Tjena mitt bena!
Min dag igår: Sov hos julia men hon skulle jobba så vid 10 åkte jag in till ingesta och shoppade (så tråååkigt) det sista till Cypern. Åker på fredag, kan ni fatta?!) Sen under shoppingturen så kom jag på att jag glömt min mobil hos henne. (hon bor i kolmårds skogarna, men det var bara att åka dit och hämta den. Efter det åkte jag hem och inväntade Carro. Vid 10 drog vi till t3 och sedan fortsatta vi vidare till en jävla massa ställen med Carl, Marcus och Arvid och resten är historia.
 
Idag blir det att ligga i sängen och kolla på film. Ska ändå jobba 7 imorgon så kan vara skönt att vara hemma. Men  hoppas ni får en bra söndag. Take care!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback