sommar

Hej hej hemskt mycket hej! Senaste dagarna har jag tillbringat min tid med bästa Julia! Torsdagen till fredagen fick vi låna Andreas och Emmas lägenhet. Så vi käkade gott och hade det lite mysigt. Igår åkte vi till Julia i kvarsebo och solade och hade det för bra. Senare på kvällen åkte vi hem till mig och satte oss på min altan med en cider och spela lite kort och snackade skit. Så underbart. Idag åkte Julia hem tidigt för att hon skulle jobba. Är föresten hundvakt för Emmas hund hela helgen, väldigt roligt! Så idag blir det lite promenader, solning och senare blir det att träffa Carro. Hoppas ni får en härligt helg nu när solen är äntligen framme! Kyss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback