3 juli

Tjena mitt bena!
Min rygg är äntligen bättre! Men som tur är så ska jag inte jobba förens fredag så lite vila till får jag. Ska jobba
hela helgen och sen på måndag ska jag till Eskilstuna. Jag ska åka själv dit med min lilla plutt men det kommer nog gå bra! Idag iaf så har jag gått en powerwalk en timma sen solat på vårat landställe med mamma. Snart ska jag hämta Carro och vi ska bara vara här hemma ikväll och laga mat o.s.v. Ska försöka få henne ut på en till powerwalk någon gång under kvällen.
Här kommer iaf lite instagram bilder från de senaste veckorna! Följ mig gärna på instagram - eemmacaarlsson, där jag uppdaterar nästan varje dag (om ni mot förmodan inte klarar er utan mig)
Ha en trevlig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback