Tjejkväll

He hoppj i lingonskogen!
Dagen/Kvällen igår vart verkligen lyckad. Vi gymade på friskis, storhandlade på Willys, käkade tacos i stora mängder, kollade på film och hade det allmänt mysigt! Idag åkte vi hem vid 11  och sedan jag kom hem har jag tränat och ... inget mer. Fick världens huvudvärk så har inte orkat göra något mer. Men vid 6 så lyckades jag sätta på vattnet till vårt badkar så jag la mig där 1 timma och kopplade av en aning! Sköööönt.
Vad som händer nu vet jag icke, eller nu hörde jag att kricka kom hem så det blir kanske någon film med honom eller något liknade men ni får ha en fortsatt trevlig lördag!
Puss emmaaa
 
Emma hade ett litet marsvin, Molly, som jag blev helt fast vid! Så SÖÖÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback