2 januari

Haj haj! Hur mår ni? Jag komme bajs, ett har jävla spräng huvudvärk bläää.. Men ajja folk dör i den här stunden så man ska inte klaga. Igår sov jag hos älsklingen, vi käkade kebab (standard) lekte ute i snön och myste till Irene Huss. Idag skulle jag träffat Agnes och Sanna för att arbeta med vårt grupparbete men självklart var bussen en och en halv timme sen (därav det tidigare inlägget). Väl framme så arbetade vi i 3 timmar och det gick skit bra, men B** datorn la av så allting försvann så vi ska göra ett nytt försök här på lördag! Efter att fått ut lite ilska gick vi och käkade på mc istället, allt blir så mycket av lite mat. När jag kom hem övningskörde jag och mamma ett tag och sedan jag kom hem (kl 6) har jag bara kollat film och det ska jag fortsätta med nu så ni får ha det bäääääst
Puss emmaaa
 
 
 
 
 
Me right now ...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback