löööööööördag

tjenare!! Redan lördag fan och skola på måndag.. Men mitt lov har varit jätte bra! Var som sagt i Romme tisdag till torsdag med Viktor och våra morsor. Har inte skrattat så mycket som jag gjorde där på väldigt länge..! Det behövde jag verkligen! När jag kom hem i torsdags drog jag direkt till en polare och kolla film och hade det mysigt!
Fredagen spenderades med älskade Carro (åhhh vad jag älskar den tjejen!). Idag har jag hunnit träna och varit på Mats salong och färgat + klippt mitt hår. Skönt att bli av med det slitna! I kväll blir det lite grillning och sen har jag inget planerat alls, ganska skönt det med.
Men hoppas ni får en skit bra lördag, pusssss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback