Awesome kväll/natt

OJOJ,
Igår hade mina vänner kokat ihop lite överraskningar till mig för att jag fyllt år!
Det började med att Lovisa kom vi 5 och då bjöd hon på muffins med fina ljus i (visar bild). Jag visste inte alls vad som väntad mig, men jag var riktigt nyfiken! Hon visade ett antal kuvert, där det var olika utmaningar. Första var: Fixa dig på 45 min samtidigt som du dricker x antal glas vin.. Herre min gud! Sedan åkte vi in till stan och där fick jag öppna ett kuvert i taget. Ett var bla. testa så många fula plagg och lägg ut en bild på outfiten och skriv "kvällens outfit". Det är bara min lilla Lovisa som kan komma på sånt här. Vi fortsatte till Fräcka fröken och tog en kall öl. Det började spåra där redan.. Sedan skulle vi gå och äta på Texas Longhorn. När vi kom in dit så satt två underbara vänner, Isabella och Caroline! Jag blev så himla rörd. Så vi satt där och käkade gott och hade det trevligt! sedan drog vi till puls och resten är historia..
Jätte fin kväll iaf, tack så himla mycket, är så glad att jag har er!
PUUUUSS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback