18 som sagt!

Hej hopp!
Såg att min babe hade hackat sig in på min blogg och skrivit ett inlägg, så söt!
Hade en jätte bra födelsedag! Skolan först som var himla bra faktiskt! Skrev ett idrottsprov som gick överförväntan och sen bara psykiatri som vi gjorde ett rollspel som min grupp fick A på så det var himla kul! Sedan åkte jag till carros skola och väntade på att hennes lektion skulle ta slut. Sedan gick vi till Ica och köpte lite gottit (ej godis dock). När vi kom hem blev till Irene Huss och mariekex och sedan jordgubbar och champagne och plankstek som avslutning! Väldigt gott och härligt!
Sen slocknade jag härligt på min bästa väns axel. Awesome dag! 18 år nu då och känner att livet börjar ta en ny vändning!
Puss emmaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback